Jak przedsiębiorca powinien patrzeć na porażkę

Niepowodzenie jest kluczem do sukcesu. Wykorzystaj porażki, aby osiągnąć sukces.

Niepowodzenie było przez długi czas postrzegane jako coś złego. Kiedy ktoś zawiódł, wszyscy pomyśleli, że to koniec przygody. Ale sprawy się zmieniły, szczególnie w przypadku przedsiębiorców, którzy mówili o tym, ile razy zawiedli, zanim osiągnęli sukces. Dziś, kiedy mówisz o swoich porażkach, oznacza to, że próbujesz coś osiągnąć. Im większe niepowodzenia, tym większe są twoje marzenia.

Czym jest niepowodzenie?

Dzięki przedsiębiorczemu otoczeniu i referencjom słynnych przedsiębiorców niepowodzenie wiąże się z sukcesem. Jak powiedział Winston Churchill, „Sukces nie jest ostateczny, niepowodzenie nie jest śmiertelne: liczy się odwaga, aby kontynuować”

Życie jest przygodą, poznasz sukces, a część to porażka; to wszystko jest częścią gry.

Co tak naprawdę oznacza te słowa, zwłaszcza dla przedsiębiorców, którzy są określeni na podstawie sukcesu lub porażki swojego biznesu, produktu?

Słownik Oxford definiuje go jako „zaniedbanie lub zaniechanie oczekiwanego lub wymaganego działania.” Ten cel , który przegapiłeś lub coś po prostu nie działa tak, jak tego oczekiwałeś. Zdarza się to KAŻDEMU, we wszystkich dziedzinach życia. Różnica polega na tym, jak na to patrzysz i co z niego robisz.

Oto kilka sposobów patrzenia na porażkę, które sprawią, że będzie to pozytywna siła w twoim projekcie, firmie.

Poznaj: Dobre porady biznesowe dla każdego

Niepowodzenie nie upokarza Cię

Istota ludzka ma skłonność do tego, aby być wciągniętą w to, co robią i gubić się w swoim sukcesie. Niepowodzenie w ten sposób pomaga osobie zachować kontrolę. Sprawia, że ​​patrzą na siebie głęboko i dokonują osobistej oceny, a ostatecznie staja się silniejszą osobę. Jest to klucz do osobistego rozwoju w biznesie.

Porady dla biznesu – http://www.poradniki24h.pl/temat/biznes/

Niepowodzenie to siła zmian

Wyobraź sobie, że wszystko idzie dobrze z projektem lub biznesem? Jesteś bardzo pewny siebie, więc nie patrzysz na zmiany na swoim rynku. Czy zmienisz i poprawisz, aby spełnić oczekiwania? Odpowiedź brzmi: nie. Po co zmieniać, kiedy wszystko idzie idealnie, prawda? Chodzi o to, że nie będzie trwać wiecznie. Ludzie będą chcieli zmienian, POTRZEBUJĄ jej nawet. Niektórzy przedsiębiorcy mogą przewidywać trendy i być w stanie zmieniać się w czasie, aby dostosować się do trendów. Dla przedsiębiorców, którzy nie mogą, porażka jest znakiem, że zmiana musi nastąpić. Będą musieli uczyć się na swoich błędach i wprowadzać zmiany, aby spełnić oczekiwania klientów.

Niepowodzenie może być objawieniem

Pojawiło się wiele historii sukcesu, które zaczęły się, kiedy przedsiębiorca miał w głowie ideę, która wydawała się nieudanym pomysłem. Niepowodzenie może sprawić, że zobaczysz, że coś jest nie tak z tym, jak robisz coś lub że musisz dokonać drastycznej zmiany. Powitaj tę porażkę i ucz się na niej. Największą siłą jest porażka i wciąż realizować swoje marzenia.

Rozwijaj swoje kwalifikacje – http://www.szkolenia24h.pl/  – skorzystaj ze szkoleń, kursów.

Niepowodzenie to szansa

Jeśli Twój produkt nie spełnia oczekiwań ludzi, na pewno rynek Ci o tym powiadomi, a spadek wykorzystania / zakupu poinformuje Cię o tym. Kiedy tak się stanie, powinno to być postrzegane jako szansa na wzrost. Ich skargi pozwolą ci dowiedzieć się, co jest nie tak z twoim produktem i jak możesz go zmienić, aby byli zadowoleni i będą trzymać ich przy użyciu twojego produktu.

Thomas Edison złożył wspaniałe oświadczenie o niepowodzeniu, gdy zapytano go: „Jak to się stało, że przegrał tysiąc razy?” Dotyczy to jego wynalezienia żarówki, która podobno zabrała mu 1000 prób doskonalenia. Odpowiedział: „Żarówka była wynalazkiem z tysiącem kroków”. Zawsze powinieneś uczyć się na swojej porażce. To jest droga do sukcesu i szczęścia.

Czytaj – http://www.rynekszkolen.pl/nawyki-ludzi-sukcesu.html

, ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *