Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem, Katowice

Prezentujemy nowe szkolenie Effect Group Sp. z o.o. zatytułowane: Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem. Według prowadzących i informacji podanych do wiadomości zainteresowanych, termin ma przewidziany początek w dniu 2013-02-07 oraz zakończy się 2013-02-08.

Jeśli szukasz szkolenia w określonej kategorii, zobacz w jakiej znajduje się to. Oferta została dodana z kategorią: Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, marketing i sprzedaż, negocjacje, menedżerskie, techniki sprzedaży.

W ogłoszeniu prowadzący zapowiadają jako miejsce przeprowadzenia szkolenia hotel***. Dla tego obiektu szczegóły zostały zaznaczone jako Katowice woj. Śląskie.

Cena szkolenia, o którym Państwo czytacie, zawiera w sobie podatek, w wysokości 23%. Łącznie z nim szkolenie osiąga wartość brutto w wysokości 1577.48.

Wyliczona tu kwota to promocja typu Rabat, która obowiązuje na czas nieokreślony, a sam upust, w stosunku do ceny wyjściowej, wynosi 5%.

Miasta duże czy choćby aglomeracje mają łatwiej. Tyle że podanie jedynie nazwy miasta nie pozwala w pełni dokładnie ocenić trudności transportowo-komunikacyjnych. Im większe tym łatwiej może się okazać, że uczestnicy mają problemy z dojazdem. Zwłaszcza gdy szkolenie odbywa się na peryferiach, do których dojazd nie zawsze jest prosty lub znalezienie parkingu jest trudne.

Ważną kwestią podczas wyszukiwania jest zwrócenie uwagi na miejsce. Nie powinno się powodować problemów z dojazdem już na wstępie.

Zbliżając się już ku końcowi przypominam ponownie, że do wzięcia udziału w szkoleniu Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem, przypisanego do kategorii – Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, marketing i sprzedaż, negocjacje, menedżerskie, techniki sprzedaży – zachęca Effect Group Sp. z o.o. mająca swą siedzibę w miejscowości Warszawa.

Informacje szczegółowe o tym szkoleniu można przeczytać pod linkiem: Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *