ZAMKNIĘCIE ROKU 2012, Olsztyn

Szkolenie pt. ZAMKNIĘCIE ROKU 2012, które tutaj przedstawiamy, jest jednym z szerszej oferty firmy LOGOS EUROPEJSKIE CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR. Detale opisu pozwalają dostrzec, iż jest planowany w dniu 2012-12-12.

Jeśli wertujesz sieć w poszukiwaniu szkolenia w określonej kategorii, sprawdź w jakiej znajduje się to. Oferta została dodana z kategorią: Finansowe, Księgowe, inne, rachunkowość.

Lokalizacja szkolenia jest w ofercie zapowiadana przez firmę w Obiekt szkoleniowy. Dla obiektu tego miejsce zostało podane jako Olsztyn woj. Warmińsko – Mazurskie.

Pomyślmy, czego wymagamy od szkolenia? Być może także od prowadzących… Jak duża ma być grupa? Czy konieczna jest obeecność fizyczna na zajęciach? Jakie możliwości lokalowe czy wyżywienia będą dostępne. Co w przypadku ciągłych wielodniowych szkoleń z zakwaterowaniem? Czy są wliczone w cenę czy powinno się o to zadbać samodzielnie. O wszystko to można zapytać organizatora, jeśli nie było zaznaczone w opisie.

Kwota szkolenia, o którym Państwo czytacie, uwzględnia podatek, w wysokości 23%. Razem z nim szkolenie osiąga wartość brutto w wysokości 393.60.

Ważną kwestią podczas szukania jest zwrócenie uwagi na miejsce. Nie powinno się sprawiać problemów z dotarciem już na wstępie.

Ważną rzeczą podczas poszukiwania jest poświęcenie uwagi na miejsce. Nie powinno się sprawiać problemów natury transportowej już na wstępie.

Na koniec wspominam znowu, iż do wzięcia udziału w szkoleniu ZAMKNIĘCIE ROKU 2012, przypisanego do kategorii – Finansowe, Księgowe, inne, rachunkowość – zachęca LOGOS EUROPEJSKIE CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR posiadająca siedzibę w miejscowości ŚWIDNICA.

Informacje pełniejsze o tym szkoleniu można odnaleźć pod adresem: ZAMKNIĘCIE ROKU 2012.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *