Telefoniczna Obsługa Klienta, Kraków

Szkolenie pt. Telefoniczna Obsługa Klienta, które Państwu tutaj przedstawiamy, jest jednym z szerszej oferty firmy szkoleniowej ANVIX SP. Z O.O.. Szczegóły opisu pozwalają stwierdzić, iż jest przewidziany w dniu 2012-11-16.

Jeśli poszukujesz szkolenia w określonej kategorii, spójrz w jakiej znajduje się to. Wspomniana propozycja została połączona z kategorią: Marketingowe, Sprzedaż.

Prowadzący podał w treści, iż jako miejsce trwania przewidział Hotel Radisson Blu.Położenie jest w ofercie określone jako Kraków województwo Małopolskie.

Warto sprawdzić z jakim typem szkolenia mamy do czynienia. Czy jest ono otwarte, czy może zamknięte. Gdy to już wiemy, to czy jest ono wewnętrzne czy być może zewnętrzne. Jako osobny bywa wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może znacznie zmniejszyć ilość dostępnych szkoleń.

Podatek dla tego szkolenia wynosi 23. Po jego dodaniu uzyskujemy cenę brutto, którą wyceniono przez organizatora na 196.80 PLN.

Sale powinny być adekwatne dla maksymalnej ilości uczestników. Warto także sprawdzić, czy nie istnieje uwaga co do minimalnej liczby uczestników. W takim wypadku najczęściej dochodzi do odwołania szkolenia lub odłożenie na inny, późniejszy termin.

Istotną rzeczą podczas poszukiwania jest zwrócenie uwagi na miejsce. Nie powinno się sprawiać problemów z dojazdem już na starcie.

Na sam koniec wspominam ponownie, że do wzięcia udziału w szkoleniu Telefoniczna Obsługa Klienta, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Sprzedaż – zaprasza ANVIX SP. Z O.O. mająca siedzibę w mieście KRAKÓW.

Dane szczegółowe o tym szkoleniu można odnaleźć pod adresem: Telefoniczna Obsługa Klienta.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *