Telefoniczna obsługa klienta, Gdańsk

Szkolenie zatytułowane Telefoniczna obsługa klienta, które Państwu tutaj prezentujemy, jest jednym z szerszej oferty firmy szkoleniowej Instytut Wolnej Myśli. Detale opisu pozwalają stwierdzić, iż jest planowany w dniu 2012-10-15.

Jeśli przetrząsasz sieć w poszukiwaniu szkolenia w określonej kategorii, spójrz w jakiej znajduje się to. Oferta została połączona z kategorią: Marketingowe, Sprzedaż, obsługa klienta, telemarketing, techniki sprzedaży.

Lokalizacja szkolenia jest w ofercie zarezerwowana przez firmę w Obiekt szkoleniowy. Dla obiektu tego miejsce zostało określone jako Gdańsk województwo Pomorskie.

Pomyślmy… Co to jest szkolenie? Biorąc pod uwagę znaczenie, jest to forma aktywności posiadająca na celu uzupełnienie ogólnych lub zawodowych zdolności wymaganych do wykonywania zawodu lub jej uzyskania.

Próg podatkowy dla tego szkolenia wynosi 23. Po jego doliczeniu uzyskujemy cenę brutto, którą wyceniono przez organizatora na 897.90 PLN.

Wnętrze obiektu powinno być odpowiednie dla maksymalnej ilości uczestników. Dobrze też zerknąć, czy nie istnieje wymóg minimalnej liczby uczestników. W takim wypadku najczęściej dochodzi do rezygnacji z przeprowadzenia szkolenia lub przesunięcie na inny, późniejszy termin.

Istotną kwestią podczas poszukiwań jest zwrócenie uwagi na miejsce. Nie powinno się powodować problemów z dojazdem już na wstępie.

Na sam koniec przypominam jeszcze raz, że do uczestnictwa w szkoleniu Telefoniczna obsługa klienta, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Sprzedaż, obsługa klienta, telemarketing, techniki sprzedaży – zachęca Instytut Wolnej Myśli mająca swą siedzibę w miejscowości Gdańsk.

Informacje szczegółowe o tym szkoleniu można odnaleźć pod linkiem: Telefoniczna obsługa klienta.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *