Telefoniczna obsługa klienta, Gdańsk

Chcemy Państwu zaprezentować Telefoniczna obsługa klienta. Jest to szkolenie, którego data ma planowany start w dniu 2012-10-15 i potrwa ono do 2012-11-15. Organizatorem jest Instytut Wolnej Myśli, która bardzo zachęcają do wzięcia udziału.

Jeśli poszukujesz szkolenia w określonej kategorii, sprawdź w jakiej znajduje się to. Wspomniana propozycja została powiązana z kategorią: Marketingowe, Sprzedaż, obsługa klienta, telemarketing, techniki sprzedaży.

Zapytajmy siebie, czego wymagamy od szkolenia? Być może także od organizatora… Jak liczna ma być grupa? Czy konieczna jest obeecność osobista na zajęciach? Jakie możliwości lokalowe czy cateringu będą dostępne. Co w sytuacji intensywnych wielodniowych szkoleń z noclegami? Czy są wliczone w koszt czy należy o to zadbać samodzielnie. O wszystko to można zapytać firmę, jeśli nie było zaznaczone w opisie.

Warto zobaczyć z jakim szkoleniem mamy do czynienia. Czy jest ono otwarte, czy zamknięte. Jeśli tę informację już posiadamy, to czy jest ono wewnętrzne czy być może zewnętrzne. Jako osobny jest wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może mocno ograniczyć ilość szkoleń.

Dodatkowo, oprócz kategorii, szkolenie ma oznaczenie e-learning, a to znaczy, że nie posiada dokładnej lokalizacji. Nie jest wymagana fizyczna obecności uczestnika. Jest to efektem użycia komputera jako kanału transmisjidanych audiowizualnych.

Próg podatkowy dla tego szkolenia wynosi 23. Po jego doliczeniu uzyskujemy cenę brutto, którą wyceniono przez firmę na 282.90 PLN.

Sale powinny być adekwatne dla maksymalnej ilości uczestników. Dobrze też zerknąć, czy nie istnieje uwaga co do minimalnej liczby uczestników. W takiej sytuacji najczęściej dochodzi do rezygnacji z przeprowadzenia szkolenia lub przesunięcie na inny, późniejszy termin.

Ważną rzeczą podczas szukania jest zwrócenie uwagi na miejsce. Nie powinno się powodować problemów z dojazdem już na starcie.

Kończąc przypominam ponownie, iż do uczestnictwa w szkoleniu Telefoniczna obsługa klienta, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Sprzedaż, obsługa klienta, telemarketing, techniki sprzedaży – zachęca Instytut Wolnej Myśli mająca siedzibę w mieście Gdańsk.

Informacje dokładniejsze na temat tego szkolenia można odnaleźć pod linkiem: Telefoniczna obsługa klienta.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *