Public relations i obsługa klienta, Zakopane

Chcemy zaoferować Public relations i obsługa klienta. Jest to szkolenie, którego przebieg ma przewidziany rozpoczęcie w dniu 2012-11-26 oraz zakończy się 2012-11-27. Organizatorem jest ANVIX SP. Z O.O., która bardzo zapraszają do wzięcia udziału.

Jeśli wertujesz sieć w poszukiwaniu szkolenia w określonej kategorii, spójrz w jakiej znajduje się to. Wspomniana propozycja została dodana z kategorią: Marketingowe, Sprzedaż.

Lokalizacja spotkania szkoleniowego jest w treści oferty deklarowana przez organizatora w Hotel Belvedere. Dla obiektu tego miejsce zostało zaznaczone jako Zakopane województwo Małopolskie.

Zamieszczone tu szkolenie jest wycenione przez firmę na 424.35 PLN i jest to kwota brutto. W jej skład wchodzi, określony na 23 podatek.

Wnętrze obiektu powinno być odpowiednie dla sugerowanej ilości uczestników. Dobrze także zerknąć, czy nie istnieje wymóg minimalnej liczby biorących udział. W takim wypadku najczęściej dochodzi do odwołania szkolenia lub przesunięcie na inny, późniejszy termin.

Istotną kwestią podczas poszukiwania jest zwrócenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się sprawiać problemów natury transportowej już na wstępie.

Na zakończenie wspominam znowu, że do wzięcia udziału w szkoleniu Public relations i obsługa klienta, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Sprzedaż – zachęca ANVIX SP. Z O.O. mająca swą siedzibę w mieście KRAKÓW.

Dane dokładniejsze o tym szkoleniu można odnaleźć pod adresem: Public relations i obsługa klienta.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *