Psychologia marketingu i zachowań konsumenckich, Warszawa

Data szkolenia pt.: Psychologia marketingu i zachowań konsumenckich, ma planowany start w dniu 2013-02-06 i potrwa ono do 2013-02-07. Jesteśmy znani jako Akademia Marketingu ATRIUM i organizator szkoleń i chcemy zaprezentować Państwu jedno z nich.

Jeśli przetrząsasz sieć w poszukiwaniu szkolenia w określonej kategorii, zobacz w jakiej znajduje się to. Wspomniana propozycja została połączona z kategorią: Marketingowe, Sprzedaż, biznesowe, reklama, techniki sprzedaży, marketing/reklama, zarządzanie sprzedażą.

W ogłoszeniu prowadzący przewidzieli jako miejsce odbywania szkolenia Akademia Centrum. Dla tego obiektu położenie są określone jako Warszawa woj. Mazowieckie.

Cena szkolenia, które macie Państwo przed sobą, zawiera w sobie podatek, w wysokości 23%. Wraz z nim szkolenie osiąga wartość brutto w wysokości 1955.70.

Ważną rzeczą podczas szukania jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów natury transportowej już na starcie.

Istotną rzeczą podczas poszukiwań jest poświęcenie uwagi na miejsce. Nie powinno się powodować problemów z dojazdem już na wstępie.

Na sam koniec przypominam ponownie, iż do uczestnictwa w szkoleniu Psychologia marketingu i zachowań konsumenckich, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Sprzedaż, biznesowe, reklama, techniki sprzedaży, marketing/reklama, zarządzanie sprzedażą – zaprasza Akademia Marketingu ATRIUM posiadająca siedzibę w mieście Warszawa.

Informacje pełniejsze o tym szkoleniu można przeczytać pod adresem: Psychologia marketingu i zachowań konsumenckich.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *