Przyjmowanie reklamacji i obsługa trudnego klienta, WARSZAWA

Przedstawiamy Państwu kolejne szkolenie Biznes Edukator sp. z o.o. zatytułowane: Przyjmowanie reklamacji i obsługa trudnego klienta. Według organizatora i szczegółów podanych do wiadomości chętnych, termin ma przewidziany start w dniu 2013-06-27 i potrwa ono do 2013-06-28.

Dodano także, iż jest ono związane z kategorią: Sprzedaż, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją charakteryzuje. Przyjrzyj się jej lepiej jeśli jest to ta, w której ofert poszukujesz.

W ogłoszeniu prowadzący zapowiadają jako miejsce przeprowadzenia szkolenia Obiekt szkoleniowy. Dla tego obiektu położenie zostały wyznaczone jako WARSZAWA województwo Mazowieckie.

Zamieszczone tu szkolenie zostało wycenione przez firmę na 1190.03 PLN i jest to wartość brutto. W jej skład wchodzi, określony na 23 podatek.

Firma dla tego szkolenia ustalili typ promocji jako Rabat i, w odniesieniu do ceny nominalnej, jest równy 25%, a czas jej obowiązywania określono jako na czas nieokreślony.

Sale powinny być odpowiednie dla maksymalnej liczby uczestników. Warto też sprawdzić, czy nie istnieje uwaga co do minimalnej liczby biorących udział. W takiej sytuacji najczęściej dochodzi do rezygnacji z przeprowadzenia szkolenia lub przełożenie na inny, późniejszy termin.

Ważną rzeczą podczas szukania jest zwrócenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów z dojazdem już na wstępie.

Warto zobaczyć z jakim szkoleniem mamy do czynienia. Jest ono otwarte, czy zamknięte. Jeśli to już wiemy, to czy jest ono wewnętrzne czy być może zewnętrzne. Czasem jako osobny jest wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może bardzo zmniejszyć ilość szkoleń.

Kończąc wspominam znowu, że do uczestnictwa w szkoleniu Przyjmowanie reklamacji i obsługa trudnego klienta, przypisanego do kategorii – Sprzedaż, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą – zaprasza Biznes Edukator sp. z o.o. posiadająca siedzibę w miejscowości Warszawa.

Dane szczegółowe na temat tego szkolenia można odnaleźć pod adresem: Przyjmowanie reklamacji i obsługa trudnego klienta.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *