Przyjmowanie reklamacji i obsługa trudnego klienta, WARSZAWA

Przedstawiamy Państwu kolejne szkolenie Biznes Edukator sp. z o.o. zatytułowane: Przyjmowanie reklamacji i obsługa trudnego klienta. Według organizatora i szczegółów podanych do wiadomości chętnych, termin ma przewidziany start w dniu 2013-06-27 i potrwa ono do 2013-06-28.

Dodano także, iż jest ono związane z kategorią: Sprzedaż, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją charakteryzuje. Przyjrzyj się jej lepiej jeśli jest to ta, w której ofert poszukujesz.

W ogłoszeniu prowadzący zapowiadają jako miejsce przeprowadzenia szkolenia Obiekt szkoleniowy. Dla tego obiektu położenie zostały wyznaczone jako WARSZAWA województwo Mazowieckie.

Zamieszczone tu szkolenie zostało wycenione przez firmę na 1190.03 PLN i jest to wartość brutto. W jej skład wchodzi, określony na 23 podatek.

Firma dla tego szkolenia ustalili typ promocji jako Rabat i, w odniesieniu do ceny nominalnej, jest równy 25%, a czas jej obowiązywania określono jako na czas nieokreślony.

Sale powinny być odpowiednie dla maksymalnej liczby uczestników. Warto też sprawdzić, czy nie istnieje uwaga co do minimalnej liczby biorących udział. W takiej sytuacji najczęściej dochodzi do rezygnacji z przeprowadzenia szkolenia lub przełożenie na inny, późniejszy termin.

Ważną rzeczą podczas szukania jest zwrócenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów z dojazdem już na wstępie.

Warto zobaczyć z jakim szkoleniem mamy do czynienia. Jest ono otwarte, czy zamknięte. Jeśli to już wiemy, to czy jest ono wewnętrzne czy być może zewnętrzne. Czasem jako osobny jest wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może bardzo zmniejszyć ilość szkoleń.

Kończąc wspominam znowu, że do uczestnictwa w szkoleniu Przyjmowanie reklamacji i obsługa trudnego klienta, przypisanego do kategorii – Sprzedaż, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą – zaprasza Biznes Edukator sp. z o.o. posiadająca siedzibę w miejscowości Warszawa.

Dane szczegółowe na temat tego szkolenia można odnaleźć pod adresem: Przyjmowanie reklamacji i obsługa trudnego klienta.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *