Przyjmowanie reklamacji i obsługa trudnego klienta, WARSZAWA

Pragniemy zaprezentować Przyjmowanie reklamacji i obsługa trudnego klienta. Jest to szkolenie, którego termin ma planowany początek w dniu 2013-03-19 i potrwa ono do 2013-03-20. Organizatorem jest Biznes Edukator sp. z o.o., która bardzo zapraszają do wzięcia udziału.

Jeśli szukasz szkolenia w określonej kategorii, zobacz w jakiej znajduje się to. Wspomniana propozycja została powiązana z kategorią: Sprzedaż, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą.

W ogłoszeniu organizatorzy wskazali jako miejsce przeprowadzenia szkolenia Obiekt szkoleniowy. Dla tego obiektu dane teleadresowe zostały wyznaczone jako WARSZAWA województwo Mazowieckie.

Warto zobaczyć z jakim szkoleniem mamy do czynienia. Czy jest ono otwarte, czy może zamknięte. Gdy to już wiemy, to czy jest ono wewnętrzne czy może zewnętrzne. Czasem jako osobny bywa wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może znacznie ograniczyć ilość szkoleń.

Podatek dla tego szkolenia wynosi 23. Po jego dodaniu uzyskujemy cenę brutto, którą oszacowano przez organizatora na 1190.03 PLN.

Prowadzący dla tego szkolenia ustalili typ promocji jako Rabat i, w odniesieniu do ceny podstawowej, to 25%, a czas jej obowiązywania podano jako na czas nieokreślony.

Sale powinny być odpowiednie dla maksymalnej ilości uczestników. Dobrze też sprawdzić, czy nie istnieje uwaga co do minimalnej liczby biorących udział. W takiej sytuacji najczęściej dochodzi do odwołania szkolenia lub odłożenie na inny, późniejszy termin.

Ważną rzeczą podczas szukania jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów z dojazdem już na starcie.

Na sam koniec przypominam jeszcze raz, że do uczestnictwa w szkoleniu Przyjmowanie reklamacji i obsługa trudnego klienta, przypisanego do kategorii – Sprzedaż, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą – zachęca Biznes Edukator sp. z o.o. mająca swą siedzibę w miejscowości Warszawa.

Informacje pełniejsze na temat tego szkolenia można znaleźć pod adresem: Przyjmowanie reklamacji i obsługa trudnego klienta.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *