Marketing szeptany czy marketing szemrany?

Zastanawiasz się, jak promować swoje usługi bądź produkty by osiągnąć zadawalający efekt? Tradycyjny marketing nie jest dla ciebie już dobrym wyjściem? Myślisz o nowych metodach – o marketingu szeptanym?  

Co to takiego ten marketing szeptany?

Powszechnie mówi się, że to proces zachodzący wówczas, gdy sprawny marketingowiec rozprzestrzeniający „szepty” w sieci o produkcie/usłudze reklamuje je działając poniekąd w ukryciu.

W tym momencie zaczynają rodzić się pytania. Jak sprawnie działać w „ukryciu” reklamując swoje produkty? Gdzie je reklamować? Czy to się opłaca?

Wszystko wskazuje na to, że się opłaca.  Oczywiście wówczas, gdy wiemy gdzie warto „bywać” i gdzie warto informować. Co więcej, można się tego nauczyć! Z pomocą przychodzą internetowe kursy marketingowe, bądź tradycyjne szkolenia.

Jednym słowem wystarczy chcieć, by nauczyć się marketingu szeptanego.

, , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *