Ebook to efektywny składnik marketingowy

Ebook rozpowszechnia informacje na temat twojego biznesu, tworząc natychmiastowe zaangażowanie, jednocześnie przekonując potencjalnych klientów, że jesteś najlepszym wyborem dla zaspokojenia ich potrzeb. W końcu dzisiejsi sceptyczni konsumenci potrzebują zaufania, aby stać się klientami, a ebook buduje tę opartą na zaufaniu relację dla ciebie w każdej chwili gdy dociera do odbiorcy – raz wykonany i puszczony do dystrybucji upowszechnia Twoje treści cały czas przez wiele kanałów.

Możliwość ciągłego docierania do klienta, bezpośrednio zainteresowanego tematem to jeden z głównych elementów sukcesu w biznesie.

Ale to nie wszystko. Twój ebook może tworzyć natychmiastowe wyniki, takie jak oszczędność czasu i zarabianie pieniędzy za jednym zamachem.

Użyj go jako podręcznego przewodnika, aby nie powtarzać tych samych informacji w kółko. Pochwal się swoim doświadczeniem dzięki inteligentnym, ciekawym poradom i daj ludziom poznać twoje umiejętności oraz świadczone usługi twojej firmy.

Czytaj również – O czym napisać e-booka aby zarabiać

Ebooki generują kontakty

Jako narzędzie marketingowe książki elektroniczne są wyjątkowe, ponieważ nie wydają się być taktyką marketingową. Stosując medium zwykle używane do rozrywki, możesz zaoferować ekspertyzy swojej firmy docelowej grupie odbiorców. Możesz wykorzystać referencje klientów i zamienić je w studia przypadków, mając eksperta branżowego, który pokazuje, w jaki sposób rozwiązano problemy klienta.

Dzięki ebookowi nie tylko możesz kontrolować treść, ale możesz też kontrolować ton, sprawiając, że wydaje się on mniej podobny do schematu marketingowego i zachęca klientów do poszukiwania Twojego produktu lub usługi, zamiast na odwrót – czyli abyś Ty szukał klienta – to on będzie poszukiwał Ciebie.

E-booki są dostępne na urządzeniach mobilnych. Możesz oferować przepisy, kupony i inne oferty specjalne, które wymagają kliknięcia, aby uzyskać dostęp. Kliknięcia te prowadzą do strony internetowej Twojej firmy lub strony na Facebooku, natychmiast nawiązując kontakt z Twoją marką, zamiast wymagać od prowadzącego zapisania adresu internetowego, aby przyjrzeć się później. Wyniki są również identyfikowalne, ponieważ można śledzić kliknięcia, a także, co najmniej, możesz wymagać adresu e-mail, aby klient mógł uzyskać dostęp do ebooka – uzyskać go za darmo. Kiedy masz ten adres e-mail, możesz wykorzystywać go regularnie, utrzymując markę w czołówce.

 

Ebook to subtelna forma marketingowa

Dzięki ebookom można budować strategie marketingowe, które odbiorcy akceptują, ale często szukają. Ten czynnik sprawia, że ​​e-booki są wyjątkowe.

Ludzie pobierają książki elektroniczne, ponieważ chcą uzyskać dostęp do informacji w nich prezentowanych.

 

Ekspercki ebook może doskonale promować oferty usług firm szkoleniowych. Warto wykorzystać możliwości jakie daje przygotowanie książki z wydawnictwem – szeroka dystrybucja, numer ISBN, wsparcie w promocji ebooka, profesjonalna korekta i redakcja, skład do formatów PDF, EPUB, MOBI – poznaj ofertę usług wydawniczych

 

Ebooki budują marki

Korzystanie z e-booka w celu zwiększenia wizerunku marki jest cenne w pozyskiwaniu klientów do połączenia e-booka z istniejącą marką. Ebook nie ma wartości w strategii marketingowej, jeśli nie łączy się z Twoją marką.

 

 

Ebooki oferują cenną wiedzę dla docelowych odbiorców

Autorzy e-booków powinni trzymać się tematu, w którym są ekspertami – nie staraj się wyjaśniać tematu, który nie jest ci do końca znany. Twój ebook nie powinien dotyczyć bespośrednio produktu ani usługi oferowanej przez Twoją markę. Ważne jest, aby używać e-booka do informowania i edukowania swoich odbiorców, co pokazuje, że jesteś gotów poświęcić czas na robienie czegoś dla nich i zdobycie ich zaufania. Dzięki zawartości i projektowi możesz także zabawiać i zachwycać czytelników, a tym samym zachęcać ich do powrotu do Twojej witryny w przyszłości. Temat Twojego e-booka powinien dotyczyć czegoś istotnego dla branży, czegoś, co przyciągnie twoich odbiorców i nauczy ich czegoś.

Możesz użyć e-booka, aby ustawić firmę jako lidera myśli i zaufanego źródła informacji na ten temat.

 

Podczas gdy inne firmy wyrzucają pieniądze za niekończące się zakładki i obciążone spamem schematy marketingowe, Twoja firma może wyprzedzić, dostarczając produkt informacyjny, który przyciąga potencjalnych klientów. Klienci będą mieli większą wiarę w wiedzę Twojej firmy, a twoi konkurenci będą zajęci próbą odnowienia swoich zmęczonych taktyk.

 

Własny e-book możliwość dodatkowego dochodu z bloga http://www.prasa24h.pl/18876/wlasny-e-book-mozliwosc-dodatkowego-dochodu-z-bloga.html

 

, ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *