Budowanie relacji lojalnościowych z klientem zagranicznym, Zakopane

Chcemy zaprezentować Budowanie relacji lojalnościowych z klientem zagranicznym. Jest to szkolenie, którego data ma planowany start w dniu 2012-12-13 oraz zakończy się 2012-12-14. Organizatorem jest firma Progress Project Sp. z o.o., która bardzo zachęcają do wzięcia udziału.

Jeśli przetrząsasz sieć w poszukiwaniu szkolenia w określonej kategorii, zobacz w jakiej znajduje się to. Oferta ta została połączona z kategorią: Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, autoprezentacja, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, procesy biznesowe.

Warto sprawdzić z jakim szkoleniem mamy do czynienia. Czy jest ono otwarte, czy może zamknięte. Gdy tę informację już posiadamy, to czy jest ono wewnętrzne czy może zewnętrzne. Czasem jako osobny jest wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może znacznie zmniejszyć ilość szkoleń.

Lokalizacja szkolenia jest w ofercie zarezerwowana przez firmę w Hotel Grand Nosalowy Dwór ****Resort&SPA. Dla obiektu tego miejsce zostało wyznaczone jako Zakopane woj. Małopolskie.

Pomyślmy… Czym charakteryzuje się szkolenie? Biorąc pod uwagę znaczenie, jest to aktywność posiadająca na celu poprawę ogólnych lub zawodowych zdolności potrzebnych do wykonywania pracy lub jej zdobycia.

Cena szkolenia, które macie Państwo przed sobą, uwzględnia podatek, w wysokości 23%. Wraz z nim szkolenie osiąga kwotę brutto w wysokości 1709.70.

By zachęcić do wzięcia udziału w szkoleniu zastosowano cenę promocyjną typu Rabat. Obowiązuje ona do dnia 2012-12-12 i upust wynosi według organizatorów 200 PLN.

Miasta nowoczesne czy choćby aglomeracje mają ułatwione zadanie. Tyle że podanie tylko nazwy miasta nie pozwala zbyt dokładnie ocenić możliwości transportowo-komunikacyjnych. Im większe tym prędzej może się okazać, że uczestnicy wskażą problemy z dotarciem. Zwłaszcza gdy szkolenie odbywa się w okolicach, do których dotarcie nie jest niezbyt łatwy lub znalezienie parkingu jest utrudnione.

Istotną kwestią podczas poszukiwań jest poświęcenie uwagi na miejsce. Nie powinno się powodować problemów z dotarciem już na wstępie.

Na koniec wspominam ponownie, iż do wzięcia udziału w szkoleniu Budowanie relacji lojalnościowych z klientem zagranicznym, przypisanego do kategorii – Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, autoprezentacja, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, procesy biznesowe – zachęca Progress Project Sp. z o.o. mająca siedzibę w mieście Warszawa.

Dane dokładniejsze na temat tego szkolenia można znaleźć pod adresem: Budowanie relacji lojalnościowych z klientem zagranicznym.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *