Chcemy zaoferować Budowanie marki osobistej – od wizerunku do kapitału. Jest to szkolenie, którego termin ma przewidziany początek w dniu 2013-01-01 oraz zakończy się 2013-02-01. Organizatorem jest firma Instytut Wolnej Myśli, która gorąco zachęcają do wzięcia udziału.
Dodano także, iż jest ono powiązane z kategorią: Interpersonalne, Coachingowe, rozwój osobisty, menedżerski, inne, autoprezentacja, efektywna komunikacja. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją opisuje. Przyjrzyj się jej lepiej jeśli jest to ta, w której szkoleń poszukujesz.
Zapytajmy siebie, czego wymagamy od szkolenia? Być może także od prowadzących… Jak duża ma być grupa? Czy konieczna jest obeecność fizyczna na zajęciach? Jakie warunki lokalowe czy wyżywienia są dostępne. Co w przypadku ciągłych wielodniowych szkoleń z noclegami? Czy są wliczone w koszt czy należy o to zadbać samodzielnie. O wszystko to najlepiej zapytać prowadzących, jeśli nie zostało zaznaczone w opisie.
Dodatkowo, oprócz kategorii, szkolenie ma oznaczenie e-learning, a to znaczy, że nie ma określonej lokalizacji. Nie jest najczęściej konieczna osobista obecności uczestnika. Jest to efektem użycia komputera i Internetu jako medium transmisji.
Wartość szkolenia, które macie Państwo przed sobą, uwzględnia podatek, w wysokości 23%. Wspólnie z nim szkolenie osiąga kwotę brutto w wysokości 282.90.
Istotną rzeczą podczas poszukiwania jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów z dojazdem już na wstępie.
Istotną kwestią podczas wyszukiwania jest poświęcenie uwagi na miejsce. Nie powinno się sprawiać problemów natury transportowej już na wstępie.
Kończąc wspominam znowu, iż do wzięcia udziału w szkoleniu Budowanie marki osobistej – od wizerunku do kapitału, przypisanego do kategorii – Interpersonalne, Coachingowe, rozwój osobisty, menedżerski, inne, autoprezentacja, efektywna komunikacja – zachęca Instytut Wolnej Myśli mająca siedzibę w miejscowości Gdańsk.
Dane pełniejsze na temat tego szkolenia można przeczytać pod linkiem: Budowanie marki osobistej – od wizerunku do kapitału.
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.