Szkolenie pt. Budowanie marki osobistej – od wizerunku do kapitału, które Państwu tutaj prezentujemy, jest jednym z bogatszej oferty firmy szkoleniowej Instytut Wolnej Myśli. Detale opisu pozwalają zauważyć, iż ma przewidziany początek w dniu 2013-01-01 oraz zakończy się 2013-02-01.
Wspomniano także, iż jest ono powiązane z kategorią: Interpersonalne, Coachingowe, rozwój osobisty, menedżerski, inne, autoprezentacja, efektywna komunikacja. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją charakteryzuje. Przyjrzyj się jej dokładniej jeśli jest to ta, w której szkoleń poszukujesz.
Dodatkowo, oferta ma oznaczenie e-learning, a to oznacza, że nie posiada wyznaczonej dokładnej lokalizacji. Nie jest najczęściej wymagana osobista obecności. Jest to efektem pośrednictwa komputera i Internetu jako medium transmisji.
Cena szkolenia, które macie Państwo przed sobą, uwzględnia podatek, w wysokości 23%. Łącznie z nim szkolenie osiąga cenę brutto na poziomie 282.90.
Miasta większe czy choćby aglomeracje mają prościej. Niestety podanie jedynie nazwy miasta nie pozwala w pełni dobrze ocenić trudności transportowo-komunikacyjnych. Im większe tym łatwiej może się okazać, że uczestnicy uskarżać się będą na problemy z dojazdem. Zwłaszcza gdy szkolenie odbywa się na peryferiach, do których dotarcie nie zawsze jest łatwy lub znalezienie miejsca postoju bywa trudne.
Istotną kwestią podczas poszukiwań jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów natury transportowej już na starcie.
Zbliżając się już ku końcowi przypominam znowu, iż do wzięcia udziału w szkoleniu Budowanie marki osobistej – od wizerunku do kapitału, przypisanego do kategorii – Interpersonalne, Coachingowe, rozwój osobisty, menedżerski, inne, autoprezentacja, efektywna komunikacja – zaprasza Instytut Wolnej Myśli posiadająca swą siedzibę w mieście Gdańsk.
Informacje dokładniejsze o tym szkoleniu można przeczytać pod linkiem: Budowanie marki osobistej – od wizerunku do kapitału.
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.