ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych, Katowice

Chcemy zaprezentować ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych. Jest to szkolenie, którego termin jest planowany w dniu 2013-03-16. Organizatorem jest MatiConsulting, która bardzo zachęcają do wzięcia udziału.

Dodano także, iż jest ono powiązane z kategorią: Marketingowe, Sprzedaż, PR, reklama, handlowe, marketing/reklama, obsługa klienta, reklama internetowa. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją opisuje. Przyjrzyj się jej lepiej jeśli jest to ta, w której ofert poszukujesz.

W ogłoszeniu prowadzący zdecydowali się wskazać jako miejsce przeprowadzenia szkolenia Obiekt szkoleniowy. Dla tego obiektu dane zostały wyznaczone jako Katowice woj. Śląskie.

Zamieszczone tu szkolenie jest oszacowane przez firmę na 756.00 PLN i jest to cena brutto. W jej skład wchodzi, określony na 0 podatek.

By zachęcić do wzięcia udziału w szkoleniu wykorzystano cenę promocyjną typu First Minute. Obowiązuje ona na czas nieokreślony i upust jest równa według prowadzących 10%.

Sale powinny być dopasowane dla sugerowanej liczby uczestników. Warto także sprawdzić, czy nie istnieje wymóg minimalnej liczby uczestników. W takiej sytuacji najczęściej dochodzi do odwołania szkolenia lub odłożenie na dogodniejszy, późniejszy termin.

Ważną kwestią podczas poszukiwania jest poświęcenie uwagi na miejsce. Nie powinno się powodować problemów z dojazdem już na wstępie.

Na sam koniec przypominam jeszcze raz, iż do uczestnictwa w szkoleniu ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Sprzedaż, PR, reklama, handlowe, marketing/reklama, obsługa klienta, reklama internetowa – zaprasza MatiConsulting posiadająca swą siedzibę w mieście Książ Wlkp..

Informacje szczegółowe o tym szkoleniu można przeczytać pod adresem: ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *