Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Wrocław

Oferujemy Państwu kolejne szkolenie firmy SEKA S.A. Wrocław zatytułowane: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych. Według prowadzących i szczegółów podanych do wiadomości zainteresowanych, termin jest przewidziany w dniu 2012-12-04.

Jeśli przetrząsasz sieć w poszukiwaniu szkolenia w określonej kategorii, spójrz w jakiej znajduje się to. Oferta ta została dodana z kategorią: Dział Personalny HR, Prawne, kadry i płace, prawo pracy.

W ogłoszeniu prowadzący zapowiadają jako miejsce przeprowadzenia szkolenia SEKA. Dla tego obiektu dane zostały wyznaczone jako Wrocław województwo Dolnośląskie.

Kwota szkolenia, które macie Państwo przed sobą, uwzględnia podatek, w wysokości 0%. Wraz z nim szkolenie osiąga kwotę brutto w wysokości 450.00.

Ważną rzeczą podczas wyszukiwania jest zwrócenie uwagi na miejsce. Nie powinno się powodować problemów z dotarciem już na wstępie.

Istotną kwestią podczas szukania jest zwrócenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się sprawiać problemów natury transportowej już na starcie.

Warto zobaczyć z jakim szkoleniem mamy do czynienia. Czy jest ono otwarte, czy może zamknięte. Jeśli tę informację już posiadamy, to czy jest ono wewnętrzne czy być może zewnętrzne. Czasem jako osobny bywa wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może mocno ograniczyć ilość dostępnych szkoleń.

Na sam koniec przypominam jeszcze raz, iż do uczestnictwa w szkoleniu Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, przypisanego do kategorii – Dział Personalny HR, Prawne, kadry i płace, prawo pracy – zachęca SEKA S.A. Wrocław posiadająca siedzibę w miejscowości Wrocław.

Informacje dokładniejsze na temat tego szkolenia można przeczytać pod linkiem: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *