Telefoniczna Obsługa Klienta, Kraków

Szkolenie o nazwie Telefoniczna Obsługa Klienta, które tutaj prezentujemy, jest jednym z pełniejszej oferty firmy szkoleniowej ANVIX SP. Z O.O.. Szczegóły opisu pozwalają zauważyć, iż jest planowany w dniu 2012-12-03.

Jeśli szukasz szkolenia w określonej kategorii, zobacz w jakiej znajduje się to. Wspomniana propozycja została związana z kategorią: Marketingowe, Sprzedaż.

Prowadzący podał w treści, iż jako miejsce trwania zarezerwował Hotel Radisson Blu.Miejsce jest w ofercie określone jako Kraków woj. Małopolskie.

Wartość szkolenia, które macie Państwo przed sobą, zawiera w sobie podatek, w wysokości 23%. Razem z nim szkolenie osiąga kwotę brutto na poziomie 196.80.

Wnętrze obiektu powinno być odpowiednie dla maksymalnej liczby uczestników. Warto też zerknąć, czy nie istnieje uwaga co do minimalnej liczby biorących udział. W takiej sytuacji najczęściej dochodzi do odwołania szkolenia lub przełożenie na inny, późniejszy termin.

Ważną kwestią podczas wyszukiwania jest zwrócenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów natury transportowej już na starcie.

Na sam koniec przypominam znowu, że do uczestnictwa w szkoleniu Telefoniczna Obsługa Klienta, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Sprzedaż – zachęca ANVIX SP. Z O.O. mająca siedzibę w mieście KRAKÓW.

Dane szczegółowe na temat tego szkolenia można przeczytać pod adresem: Telefoniczna Obsługa Klienta.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *