Szkolenie okresowe pracowników administracyjno-biurowych, Kielce

Oferujemy następne szkolenie firmy SEKA S.A. Oddział Kielce zatytułowane: Szkolenie okresowe pracowników administracyjno-biurowych. Według prowadzących i detali podanych do wiadomości chętnych, termin jest przewidziany w dniu 2012-12-19.

Jeśli poszukujesz szkolenia w określonej kategorii, sprawdź w jakiej znajduje się to. Oferta została powiązana z kategorią: BHP, Administracja, pracownik biurowy, inne, administracyjno-biurowe.

W ogłoszeniu prowadzący zadeklarowali jako miejsce odbywania szkolenia SEKA S.A. Oddział Kielce. Dla tego obiektu miejsce są wyznaczone jako Kielce województwo Świętokrzyskie.

Warto zobaczyć z jakim typem szkolenia mamy do czynienia. Jest ono otwarte, czy może zamknięte. Jeśli tę informację już posiadamy, to czy jest ono wewnętrzne czy może zewnętrzne. Czasem jako osobny jest wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może bardzo zmniejszyć ilość dostępnych szkoleń.

Umieszczone tu szkolenie jest wycenione przez firmę na 70.00 PLN i jest to cena brutto. W jej skład wchodzi, określony na 0 podatek.

Ważną rzeczą podczas poszukiwań jest zwrócenie uwagi na miejsce. Nie powinno się powodować problemów z dojazdem już na wstępie.

Ważną kwestią podczas poszukiwania jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów natury transportowej już na starcie.

Kończąc przypominam ponownie, iż do uczestnictwa w szkoleniu Szkolenie okresowe pracowników administracyjno-biurowych, przypisanego do kategorii – BHP, Administracja, pracownik biurowy, inne, administracyjno-biurowe – zaprasza SEKA S.A. Oddział Kielce mająca siedzibę w mieście Kielce.

Dane szczegółowe o tym szkoleniu można przeczytać pod adresem: Szkolenie okresowe pracowników administracyjno-biurowych.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *