Obsługa trudnego klienta w procesie reklamacji, Warszawa

Prezentujemy nowe szkolenie Effect Group Sp. z o.o. o nazwie: Obsługa trudnego klienta w procesie reklamacji. Według prowadzących i szczegółów podanych do wiadomości zainteresowanych, termin ma przewidziany start w dniu 2012-12-03 oraz zakończy się 2012-12-04.

Jeśli wertujesz sieć w poszukiwaniu szkolenia w określonej kategorii, spójrz w jakiej znajduje się to. Oferta ta została związana z kategorią: Sprzedaż, negocjacje, techniki sprzedaży.

Zapytajmy siebie, czego oczekujemy od szkolenia? Być może także od organizatora… Jak duża ma być grupa? Czy konieczna jest obeecność fizyczna na zajęciach? Jakie warunki lokalowe czy cateringu będą dostępne. Co w sytuacji intensywnych kilkudniowych szkoleń z noclegami? Czy są wliczone w cenę czy powinno się o to zadbać samemu. O wszystko to najlepiej zapytać organizatora, jeśli nie było wspomniane w opisie.

Firma podał w treści, iż jako miejsce trwania zadeklarował Hotel***.Miejsce jest w ofercie wyznaczone jako Warszawa woj. Mazowieckie.

Warto sprawdzić z jakim szkoleniem mamy do czynienia. Czy jest ono otwarte, czy zamknięte. Gdy to już wiemy, to czy jest ono wewnętrzne czy być może zewnętrzne. Czasem jako osobny jest wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może skutecznie zmniejszyć ilość dostępnych szkoleń.

Podatek dla tego szkolenia wynosi 23. Po jego dodaniu uzyskujemy wartość brutto, którą wyceniono przez firmę na 1463.70 PLN.

Istotną kwestią podczas poszukiwania jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się sprawiać problemów z dotarciem już na starcie.

Istotną rzeczą podczas szukania jest zwrócenie uwagi na miejsce. Nie powinno się powodować problemów z dotarciem już na starcie.

Kończąc wspominam jeszcze raz, że do wzięcia udziału w szkoleniu Obsługa trudnego klienta w procesie reklamacji, przypisanego do kategorii – Sprzedaż, negocjacje, techniki sprzedaży – zaprasza Effect Group Sp. z o.o. posiadająca swą siedzibę w mieście Warszawa.

Informacje szczegółowe o tym szkoleniu można znaleźć pod adresem: Obsługa trudnego klienta w procesie reklamacji.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *