Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta, Gdańsk

Szkolenie pt. Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta, które tutaj prezentujemy, jest jednym z pełniejszej oferty firmy szkoleniowej ADEPT S.C.. Szczegóły opisu pozwalają zauważyć, iż jest przewidziany w dniu 2012-11-17.

Zasugerowano także, iż jest ono powiązane z kategorią: Marketingowe, Sprzedaż, reklama, handlowe, marketing/reklama, inne, reklama internetowa. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją opisuje. Przyjrzyj się jej dokładniej jeśli jest to ta, w której szkoleń poszukujesz.

Lokalizacja szkolenia jest w ofercie zarezerwowana przez organizatora w Siedziba firmy ADEPT S.C.. Dla obiektu tego położenie zostało wyznaczone jako Gdańsk woj. Pomorskie.

Próg podatkowy dla tego szkolenia wynosi 23. Po jego dodaniu uzyskujemy kwotę brutto, którą oszacowano przez firmę na 492.00 PLN.

Miasta większe czy choćby aglomeracje mają ułatwione zadanie. Niestety podanie wyłącznie nazwy miasta nie jest zbyt dokładnie ocenić trudności transportowo-komunikacyjnych. Im gęstsza zabudowa tym prędzej może wyjść na jaw, że uczestnicy uskarżają się na problemy z dojazdem. Zwłaszcza gdy szkolenie odbywa się na peryferiach, do których dotarcie nie zawsze jest prosty lub znalezienie parkingu jest trudne.

Istotną rzeczą podczas wyszukiwania jest zwrócenie uwagi na miejsce. Nie powinno się sprawiać problemów z dotarciem już na wstępie.

Kończąc przypominam ponownie, iż do uczestnictwa w szkoleniu Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Sprzedaż, reklama, handlowe, marketing/reklama, inne, reklama internetowa – zachęca ADEPT S.C. z siedzibą w miejscowości Gdańsk.

Informacje pełniejsze o tym szkoleniu można przeczytać pod adresem: Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *