Pragniemy zaprezentować Jak skutecznie kształtować postawy i wpływać na zachowania pracowników bez manipulacji.. Jest to szkolenie, którego termin ma przewidziany rozpoczęcie w dniu 2012-11-22, zaś koniec 2012-11-23. Organizatorem jest firma Akademia Obsługi Klienta, która bardzo zapraszają do wzięcia udziału.
Jeśli wertujesz sieć w poszukiwaniu szkolenia w określonej kategorii, sprawdź w jakiej znajduje się to. Oferta została połączona z kategorią: Menedżerskie, Zarządzanie, interpersonalne, motywacja.
W ogłoszeniu organizatorzy przewidzieli jako miejsce odbywania szkolenia Art Hotel. Dla tego obiektu dane teleadresowe są określone jako Wrocław woj. Dolnośląskie.
Zamieszczone tu szkolenie zostało wycenione przez firmę na 1476.00 PLN i jest to wartość brutto. W jej skład wchodzi, określony na 23 podatek.
Wskazana tu kwota to promocja typu First Minute, która obowiązuje do dnia 2012-11-05, a sam upust, w stosunku do ceny nominalnej, wynosi 100 PLN.
Ważną rzeczą podczas szukania jest zwrócenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów z dotarciem już na wstępie.
Ważną kwestią podczas poszukiwań jest zwrócenie uwagi na miejsce. Nie powinno się sprawiać problemów natury transportowej już na wstępie.
Pomyślmy, czego oczekujemy od szkolenia? Być może także od prowadzących… Jak liczna ma być grupa? Czy konieczna jest obeecność fizyczna na zajęciach? Jakie warunki lokalowe czy wyżywienia będą dostępne. Co w przypadku intensywnych wielodniowych szkoleń z zakwaterowaniem? Czy są wliczone w koszt czy należy o to zadbać osobno. O wszystko to można zapytać organizatora, jeśli nie było napisane w opisie.
Na sam koniec przypominam znowu, że do wzięcia udziału w szkoleniu Jak skutecznie kształtować postawy i wpływać na zachowania pracowników bez manipulacji., przypisanego do kategorii – Menedżerskie, Zarządzanie, interpersonalne, motywacja – zaprasza Akademia Obsługi Klienta mająca siedzibę w mieście Wrocław.
Informacje dokładniejsze o tym szkoleniu można odnaleźć pod linkiem: Jak skutecznie kształtować postawy i wpływać na zachowania pracowników bez manipulacji..
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.