Jak obsługiwać reklamacje, aby wzmacniać zaufania klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne, WARSZAWA

Termin szkolenia o nazwie: Jak obsługiwać reklamacje, aby wzmacniać zaufania klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne, ma przewidziany początek w dniu 2012-11-29, zaś koniec 2012-11-30. Jesteśmy znani jako WSTRONEROZWOJU i organizator szkoleń i pragniemy zaprezentować jedno z nich.

Jeśli wertujesz sieć w poszukiwaniu szkolenia w określonej kategorii, spójrz w jakiej znajduje się to. Oferta została dodana z kategorią: Marketingowe, Firmowe, pracownik biurowy, sekretariat, obsługa klienta.

Rozważmy… Czym charakteryzuje się szkolenie? Biorąc pod uwagę znaczenie, jest to forma zajęć pozaszkolnych mająca na celu uzyskanie ogólnych lub zawodowych kwalifikacji potrzebnych do wykonywania pracy bądź też samego jej zdobycia.

Lokalizacja szkolenia jest w treści oferty przewidywana przez organizatora w Obiekt szkoleniowy. Dla obiektu tego położenie zostało zaznaczone jako WARSZAWA województwo Mazowieckie.

Podatek dla tego szkolenia wynosi 0. Po jego dodaniu uzyskujemy wartość brutto, którą wyceniono przez prowadzących na 665.00 PLN.

By zachęcić do uczestnictwa w szkoleniu zastosowano cenę promocyjną typu First Minute. Obowiązuje ona do dnia 2012-11-26 i upust wynosi według firmy 5%.

Miasta nowoczesne czy choćby aglomeracje mają prościej. Tyle że podanie jedynie nazwy miasta nie jest dobrze ocenić możliwości transportowo-komunikacyjnych. Im bardziej zaludnione tym prędzej może wyjść na jaw, że uczestnicy wskażą problemy z dojazdem. Zwłaszcza gdy szkolenie odbywa się w dzielnicy, do których dojazd nie zawsze jest prosty lub znalezienie parkingu jest trudne.

Ważną rzeczą podczas szukania jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów natury transportowej już na starcie.

Kończąc przypominam ponownie, iż do uczestnictwa w szkoleniu Jak obsługiwać reklamacje, aby wzmacniać zaufania klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Firmowe, pracownik biurowy, sekretariat, obsługa klienta – zaprasza WSTRONEROZWOJU z siedzibą w mieście Jabłonna.

Informacje pełniejsze o tym szkoleniu można przeczytać pod adresem: Jak obsługiwać reklamacje, aby wzmacniać zaufania klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *