Controlling marketingowy – plany marketingowe, analiza sprzedaży i kosztów., WARSZAWA

Szkolenie o nazwie Controlling marketingowy – plany marketingowe, analiza sprzedaży i kosztów., które tutaj przedstawiamy, jest jednym z oferty firmy Marketing w Praktyce Media i Szkolenia. Detale opisu pozwalają zauważyć, iż ma przewidziany początek w dniu 2012-10-02 oraz zakończy się 2012-10-03.

Dodano także, iż jest ono związane z kategorią: Marketingowe, zarządzanie. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją oddaje. Przyjrzyj się jej dokładniej jeśli jest to ta, w której ofert poszukujesz.

W ogłoszeniu organizatorzy przewidzieli jako miejsce odbywania szkolenia Obiekt szkoleniowy. Dla tego obiektu szczegóły zostały zaznaczone jako WARSZAWA województwo Mazowieckie.

Próg podatkowy dla tego szkolenia wynosi 23. Po jego doliczeniu uzyskujemy kwotę brutto, którą oszacowano przez prowadzących na 2250.90 PLN.

Sale powinny być odpowiednie dla maksymalnej liczby uczestników. Warto też zerknąć, czy nie istnieje wymóg minimalnej liczby uczestników. W takiej sytuacji najczęściej dochodzi do rezygnacji z przeprowadzenia szkolenia lub odłożenie na dogodniejszy, późniejszy termin.

Istotną kwestią podczas szukania jest zwrócenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów z dotarciem już na starcie.

Na zakończenie wspominam jeszcze raz, że do uczestnictwa w szkoleniu Controlling marketingowy – plany marketingowe, analiza sprzedaży i kosztów., przypisanego do kategorii – Marketingowe, zarządzanie – zaprasza Marketing w Praktyce Media i Szkolenia posiadająca swą siedzibę w mieście Warszawa.

Dane dokładniejsze o tym szkoleniu można znaleźć pod linkiem: Controlling marketingowy – plany marketingowe, analiza sprzedaży i kosztów..

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *