ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych, Gdańsk

Prezentujemy nowe szkolenie firmy MatiConsulting zatytułowane: ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych. Według organizatora i informacji podanych do wiadomości zainteresowanych, termin jest przewidziany w dniu 2012-12-04.

Wspomniano także, iż jest ono powiązane z kategorią: Marketingowe, Sprzedaż, PR, reklama, handlowe, marketing/reklama, obsługa klienta, reklama internetowa. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją oddaje. Przyjrzyj się jej lepiej jeśli jest to ta, w której szkoleń poszukujesz.

Firma podał w treści, iż jako miejsce trwania przewidział Obiekt szkoleniowy.Położenie jest w ofercie wyznaczone jako Gdańsk województwo Pomorskie.

Wartość szkolenia, które macie Państwo przed sobą, zawiera w sobie podatek, w wysokości 0%. Wspólnie z nim szkolenie osiąga wartość brutto na poziomie 823.20.

By zachęcić do uczestnictwa w szkoleniu wykorzystano cenę promocyjną typu Rabat. Potrwa ona na czas nieokreślony i upust jest równa według firmy 2%.

Sale powinny być adekwatne dla maksymalnej liczby uczestników. Dobrze także sprawdzić, czy nie istnieje wymóg minimalnej liczby uczestników. W takiej sytuacji najczęściej dochodzi do odwołania szkolenia lub przełożenie na inny, późniejszy termin.

Istotną rzeczą podczas poszukiwań jest poświęcenie uwagi na miejsce. Nie powinno się sprawiać problemów z dotarciem już na wstępie.

Warto zobaczyć z jakim typem szkolenia mamy do czynienia. Czy jest ono otwarte, czy zamknięte. Gdy tę informację już posiadamy, to czy jest ono wewnętrzne czy być może zewnętrzne. Czasem jako osobny bywa wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może bardzo zmniejszyć liczbę szkoleń.

Na zakończenie przypominam znowu, iż do wzięcia udziału w szkoleniu ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Sprzedaż, PR, reklama, handlowe, marketing/reklama, obsługa klienta, reklama internetowa – zachęca MatiConsulting mająca siedzibę w mieście Książ Wlkp..

Dane pełniejsze o tym szkoleniu można przeczytać pod linkiem: ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych.

Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *