Chcemy zaprezentować Badanie satysfakcji klientów sposobem na poprawę jakości produktów i usług. Jest to szkolenie, którego przebieg ma przewidziany początek w dniu 2013-04-11 i potrwa ono do 2013-04-12. Organizatorem jest Effect Group Sp. z o.o., która bardzo zapraszają do wzięcia udziału.
Jeśli przetrząsasz sieć w poszukiwaniu szkolenia w określonej kategorii, zobacz w jakiej znajduje się to. Wspomniana propozycja została dodana z kategorią: Marketingowe, Sprzedaż, zarządzanie, obsługa klienta, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą.
Warto zobaczyć z jakim typem szkolenia mamy do czynienia. Jest ono otwarte, czy zamknięte. Gdy tę informację już posiadamy, to czy jest ono wewnętrzne czy może zewnętrzne. Czasem jako osobny bywa wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może bardzo zmniejszyć liczbę szkoleń.
Firma podał w treści, iż jako miejsce trwania zadeklarował Hotel Ibis Warszawa Centrum.Położenie jest w ofercie zaznaczone jako Warszawa województwo Mazowieckie.
Zamieszczone tu szkolenie jest wycenione przez firmę na 1291.50 PLN i jest to cena brutto. W jej skład wchodzi, określony na 23 podatek.
Wyliczona tu kwota to promocja typu Rabat, która obowiązuje na czas nieokreślony, a sam upust, w stosunku do ceny nominalnej, jest równy 100 PLN.
Ważną kwestią podczas szukania jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się sprawiać problemów natury transportowej już na wstępie.
Istotną kwestią podczas poszukiwania jest poświęcenie uwagi na miejsce. Nie powinno się sprawiać problemów z dotarciem już na wstępie.
Kończąc wspominam jeszcze raz, że do uczestnictwa w szkoleniu Badanie satysfakcji klientów sposobem na poprawę jakości produktów i usług, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Sprzedaż, zarządzanie, obsługa klienta, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą – zachęca Effect Group Sp. z o.o. posiadająca siedzibę w miejscowości Warszawa.
Dane pełniejsze o tym szkoleniu można znaleźć pod linkiem: Badanie satysfakcji klientów sposobem na poprawę jakości produktów i usług.
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.